Sunday, June 04, 2006

Munggu Sabun-Pom Satu

Udah dua tiga bulan nerengkahka diri ba palan baru nyau ga bekalala enggau pangan ti bukai. Laban ti endang datai ari menua ulu berasai tinggal mega tudah diri aku. Di tangkan tudah indai enggau jaku ajar belama, akai daii..tiap tiap lemai enda beberi endur..semadi meh tudah indai enda ulih nitihka kitai ka jamban enggau bilik mandi! Berani mega aku madah ka pengelemi enggau pengurang diri ngagai tudah indai. Jaku ajar ari bala sida uncles enggau aunties bukai nya enda ngira agi..enti nya dipesemaka baka bungai, enda chukup pasar Simanggang alai nerenak nanam iya! Lagging behind ba jaku ribai, aku lalu enrolled ngambi courses antara menua..enda ingat agi nama utai nya..Enti nurun ka pasar begaut bebelika magazines..fanfare, shoots, hehehe enggau gila gila kelia. Belanja kuchik tanchut weekend sigi dibagi kia belama deh. Udah pulai sekula maia hari satu-lima sigi bendar ngelatih diri ngusung library Simanggang dia..not much actually semina macha News ti dikeluarka ngena English belama. Nyau kepuas puas iya nyau ga pengawa tu lekat ba diri empu. Tu meh siti utai ti endang dikemeranka ati udah ngasai diri tinggal bakanya. Tu meh asai baru pom satu deh...agi gining gining baka rusa masuk kampung.
Nyau ga ngelala bala seniors, tang siku ti endang udah dikelala laban Nora Tuang(pom Tiga) tu tanah cousin aku. I do remember some of your names tajapan status whereabout kita diatu meruan unknown..baka sida Bentley Thomas Tanju(Iloi) Balen(labe')Maxmillan Malong, Nancy Tan, Diana Mawar?, John Kennedy Janang, Jinggan, Rait, Lipih Lajan, Marilyn Adam. Sida pom dua pan maioh dikelala, agi dikingatka baka bala sida Easter Noel, Katherine Jinggan, Norhuda Daud, Mildred Stephen Landong enggau Ajin Balong laban ti selalu ngemataka aku, ngerara at the same time selalu nundi hahaha engka kitai ti mit kelikit dipeda orang tak cute gamal kini hahaha. Selalu ngenang dalam ati sida tu, injil aku! Selalu enda nyuruh serta nagang aku bemain bol!"Mit amai nuan nya, pedis nagapa nuan lagi," ko bala ga. Engka orang sayauka kitai kini. Tang meh pengeran ati deka enggau bemain bol enda alah tagang ..bendar begalun enggau pasir ba padang di baruh gerija dia lebih agi enti Balin bisi bemain laban peneka ia masung numbangka aku enti aku ngenchuri bol serta ulih ngelichik iya !!Tu meh pengangkat aku meranika diri bemain begulai enggau orang tuai besai kelimpah ari diri serambau. Must admit, I wasn't good at all but determined to do better! Ukai nya beleman deh..buka kasut tak bekaki ayam enggau orang bemain..peneka ati meh nya.
Dalam kelas nya akai dai..endang suah amai bediri atas bangku and eventually atas mija di suruh Mr. Davy Nyelambau. Thanks to him!! I must admit History was one of best subjects! Sekali dua aja dipusil ia dipending ukai enda nemu nyaut tanya iya tang bemimpi tengahari ngenang padang bol maia kelas History!
Ahh enda mukai mukai nama aku pansut ba papan pengelalau ngimbai bilik pengajar dia hmmmm kati tu lagi ku aku ga. Jinggan, Nancy Tan, Norhuda Daud, enggau aku dipilih ngarika Munggu Sabun berebut belaban besekang penemu ba SMK Engkilili per Mr. Jefferson! Aduhh..enda kala nemuai ngenyauh nya kediri diri. Kami duai Jinggan disuruh tinduk dalam kelas ba SMK Engkilili..ngalahka SMK Engkilili first evening...next up (final)pemenang ari group siti , which was St Augustine, Betong. Final ngelaban St. Augustine was good..Munggu Sabun menang!! Terima kasih Mr. Jefferson laban ngembuan ati beresi ngelengka pengarap ba dada bala kami. Terima kasih sekali agi laban nuan meh muka jendila merangapka nyawa aku bejaku ba mua bala maioh..public speaking to be precise. Masuk ga tudah aku nitihka Mr. Davy enggau Mr. Lee nyadi sekaut ..nyadi anak sekaut tu enda lama laban udah kami bemalam..berapa malam neh?..ba Wong Padong, akai dai..Again it was Balin ti nyadi tuai kami..he was damn nice though. Colin Suji enggau John Su aja ti agi ingat aku ba group kami..Balin..how could I forget! kelalu deka nundi but nice in million of ways! A year after that..hmmm bisi enda sama singkang enggau nembiak ari kampung ketegal bemain bol..Balin was the first one there..nyinnnn nya lapa nyau digagai iya ke tebing ai Batang Lupar! Ari bemalam ba Wong Padong nyadi nembiak sekaut meh aku bekelala enggau penyakit asthma! I didn't even realized penyakit tu udah bisi inggap ba tubuh aku nyuruh tudah indai nyau kasak kasak baka ukoi labuh anak . Big deal then; small matter now. Enggau ngujungka pom satu..ahh laban ti ngembuan ati deka betapat enggau orang..nothing was good enough for me. Bakani pan utai, di luar, dalam kelas, ba padang deka ari atas belama tajapan enda ulih dikerja semua sekali. Siti utai for sure, dalam kelas, reputation being on top endang mengkang meruan belama. Penumbuh aku siku ..'baka ti ngansak ukoi kedal' ko orang deh..laban ti enggai belajar. I loved reading but hated studying! Ka aku madah, enggai ga nyadi..di anu orang ngapa..but I could almost repeat what teachers were saying udah sekula abis that day! Tak di simpang dalam ati aja meh nya! Nasit aku meh nya...Meri selamat tinggal nuju pom satu..selamat datai pom dua.

2 comments:

GerubiTuai said...

Very true endu, I never liked the study part of those days either, but I sure held them in with appreciations. Only later in life did I realize what they meant to me. As far as friends are concern endu, some do care until today..some tend to shy away for some reasons..some udah nadai tinggal semengat aja..some just disappear off the face of the Earth! That's the saddest thing..
Anang kelalu sad meh endu..ari siti utai ti tau numbangka ati kitai ngasuh enda nyamai, millions awaiting ti tau nyuruh ati tuchum ketawa. You are young and you will plenty ahead of you. Ehh question..where did your dad go to school kelia? Munggu Sabun or..

Unknown said...

Nice article.. I am the 2nd son of Mr Davy Nyelambau.. Rindu macha tai tulis nuan.