Thursday, June 08, 2006

Di Tangkap....

"Anang ngemalu kami. Udah ga dikenggaika apai, agi ga nuan deka menyati diri maioh penumbuh nadai anchi anchi bakanya," ku seradak nyawa tudah indai ari dapur maia aku agi dalam bilik mandi akai daii semadi ngenataika kensung lagu 'widuri' aja meh laban udah nyadi habit belagu maia ti ngunsut tubuh diri muai peluh muai daki ba bilik mandi. Orang tuai bejaku ukai milih jam milih maya deh..nya meh dikesemaka bala diri sebilik 'bom gerinit' deh!!! Pom dua nyau deka masuk pom tiga ga tudah aku. Sigi ga gaya orang tuai nganu laban endang ngasaika diri kelalu balat bemain, ngelusu belajar..utai bukai nyau alah laban untak begirau mai bemain. Biar enda makai enti bala ngangau nyebut main bol ari luar, sigi engkechit baka anak kijang ditegah kumpang..mansang dua tiga kerat isi sema ku jaku. Tudah auntie aku, indai lumor dua aku, nyaga bala anak diri empu lalu nyaga aku..tudah indai aku, nyaga aku nyaga anak auntie aku..besaup meh seduai bejagaka kami sepetunggal tu deh ..nya meh kelimpah ari nyaga tudah ini ti mangkin sari mangkin runggu ditinggang penyakit.

Pom dua ba St. Luke's Secondary School maia tu pan nyau bisi berubah . Bala kami nyau diserara dibagi pengajar begulai enggau bala nembiak China. Penangi enggau penakut ka orang ahhh nyin udah jauh aku tinggalka ba pom satu kelia! Tajapan udah bebagi bakanya , bala kami ti udah rat rapat enggau pangan diri sigi enda bedua tiga, sigi rat rapat kering baka kah ensurai tebing. Bala kami ti udah betabi puni nginsap tu akai daii bendar belalai sebelah nya deh apai..sebelah baruh pun rian dibelakang rumah aya Enchai(Mr. Sampai) di baruh rumah nembiak bemalam, enggau tempat bukai mega..tempat ti nadai di temu orang kelia nya meh.sebelah kerapa sungai Stawang, which is now called Taman Paderi..ahh bendar bala kami bejelangkit enggaika basah tudah kasut bata..Bujang(Nanta) Kana, Geoffery Stephen, Jarit Rajit, Amin Libau, Mathew Chuma, Bennett Bengali, Giles Kamar, aku, Simon Labun enggau Gandak. Tak bebagi peda aku bala nembiak sekula, bala China pan bebagi meh. Enti nyemaka aku pengajar, engka ulih aku nyeliah magi sapa sapa sida tu! There were groups of four, five!!! Sida ti indu pan bakatu..tudah aku , selalu di bai unggal Geoffery enggau Mildred Stephen ngetu ba rumah sida di baruh din.
Tumu pagi saritu, aku, Bennett enggau Bujang tak mayuh penumbuh mega..ngusung bala ba rumah bemalam sekula..tak enda mukai mukai..dup..dup dup..munyi redup entak sepatu tudah tuai. "What are you doing here?" ku tanya tudah iya. Akai dai..engka nya meh kini dikumbai "tangkap basah" deh apai. Tak enggai nyadi ga nelan asap, enda enseput pan enggai ga nyadi. Udah meh nya di tangkap Mr. Lagat nginsap ba boarding which we didn't belong in the first place anyway! Di suruh iya betemu enggau sapit kepala pengajar..akai daii..sigi udah disium bau diriput urang ngagai indai udahnya! Nadai dilengkaka ari pengingat saritu laban udah betemu enggau Mr. Stephen Landong , diajar iya, lalu disuruh iya betemu enggau kepala pengajar sekula. "Bah, ngambika kita nembiak ti bisi ngelanggar adat sekula betemu enggau Tuansipol meh," uttered sapit kepala pengajar. Mr. Nicholas Ansi meh kepala pengajar diatu nganti Mr. Robert Yong. Ngambika pandak cherita..udah meh aku diriput Mr. Ansi ngagai indai deh..hmmm utai bukai semina ditinggalka nyadi kenang enggau peransang aja. I realized later penyayau enggau pengasih kepala pengajar enggau pengajar bukai ka nembiak sekula dipegai sida iya. Akai dai berita aku ti kena tangkap nginsap pan nyau datai ba menyadi di Kuching...sapa mai berita aku sampaika saritu enda nemu..not that it's of any significance ko kitai..but if I were to place my bet I would alah besai panjai! Manchal, tatau, jai, enggau ti bukai mega, nadai tentu diperundingka laban, ku orang, "nadai nyuruh iya enda bakanya, laban nadai apai". Why did it have to be known to the community that way? What's the difference? Bisi apai, nadai apai shouldn't be nyadi tangguh pengiruh tenggau pendiau orang!! Benung runggi runggi dalam jamban..pphinyiiiiikkk ko munyi rinyik pintu jamban di buka indai..ahh nama deh dikena ngipas asap..semina Sarawak Tribune aja ti bai 'bira'. Asss apai nadai ulih dipelalaika agi meh pendiau penginsap tu deh...Marlboro/Dunhill/Winston enggau aku became one soul! Habitual offender meh aku tu dipeda mata maioh..lapa enda ulih buai remains a mystery sampaika saritu. Siti utai di pemadu terang ari ulah nembiak ti bakatu..stereotyping..or must I say jaku simpul tempa sedandang sekali bepansa..nembiak jai ku orang. Pun diri nemu ngelaban? Sangka aku meh. Nemu berunding? maybe..Pun nemu ngelala penau diri? yes, no, maybe..but the truth remains... Naka pemaioh utai ti narit, ti ngemba, ti ngepai mai bekaling agi biak bakatu. Ngajar diri empu dudi hari anang sekali sekali ngemaruhka, nyelingkapka sebarang utai di baruh tikai, enti betemu bekalala enggau nembiak ti peda machal, tuyu, tatau, bilau, maioh penumbuh ngereja utai. Udah nasit aku...

2 comments:

Anonymous said...

Hi GroovyTuai
Had a phone call from Peter, today! Yipee, our quest had ended on this happy note-it's great to be reunited in friendship, eventhough we're separated by the miles. Have mentioned your blog, am writing and will give him your blog address. I see you're reminiscing your school days...have a good time! Bestest.

GerubiTuai said...

Podgykat, good deal. Like I said, if they want to be found, they'll be found..that simple nowadays. Ya..kind of living a life in rewinding mode for now. Just trying to cherish the good, the bad and the ugly katakan. Thanks for the note.