Tuesday, November 15, 2005

Ngelala bansa ari jaku.

Ngelala buah ari langgu, ngelala bansa ari jaku. Tu meh jaku kitai ngarung tabi basa siku siku. Ari tu mega aku deka ngerembaika serta nambahka pemesai reti jaku kelulu ke suah didinga kitai besemaka pengaya enggau peninggi tabi basa kitai, bansa ke dikumbai Iban.
Di kelala buah ari langgu, dikelala bansa ari jaku. Ari mija betapak segala GerubiTuai, tu meh nyemetak agi laban dini dini kitai diau, jaku enda ulih lenyau. Ngerembaika sayap beruie ipar burung kenyalang terebai inggap ba blogspot.com ngena jaku Iban. "Ahhhh anang guai meh aki Gerubi. Nikal enda lama nuan aki." Au meh, nyurutka diri kebelakang dulu. Enti langgu di-intu enggau manah manah endang patut buah iya nyadi manah. Asai enda di tutu tungau! Ngelala langgu aku? Dikelala bansa ari jaku?!!!!? Di sangka kitai bakanya mega tang basa enggau jaku tu nyamai di gaga laban ukai utai dibeli tajapan enti dijual endang naka pemesai rega! Ngelala basa aku? Bah kini ke tuju tunga tarit runding nuan deh aki? Anang guai.....anang nyangka ari tabi basa, ari leka sada, leka sampi, leka kelala  auuu..anang teperasa.... meda langgu runding laban aku siku aku, penemu aku endang penemu aku ngena jaku Iban. Ngerembaika jaku bansa....Hassssapai sigi ga gaya menua nadai entara, selamat datai ba dunya saiber! Ngelala GerubiTuai? NOT!

No comments: