Saturday, November 19, 2005

Bemain Ngajar Aku......

Pengerindu kitai mensia siku siku enda sama enda sebaka. Semua kitai mensia ada ke dunya injau di berekatka petara ngembuan pengelandik enggau pemintar. Ari mit sampai ke kitai besai tuai, siku siku kitai nyeliah ngubah diri jauh nyelai ari urang bukai enggau chara guna kitai ngena pengelandik enggau pemintar ke diagihka. Ari pengawa lumba enggau main, bisi sekeda bala lempung kaki lanchat jari belanda betinju ngari ka negeri. Bisi mega bala berat burit rindu duduk meda TV..hehehehe enda ulih engketut lama bemain hockey. Ngiruhka diri bemain ball enggau main bukai mega ukai semina jalai kitai minta temu nama tampak rita, ukai semina alai kitai mantaika pengelandik tebilang nama. Pemesai reti ba diri empu laban kala ampit enggau urang bemain, lebih agi main ball, hockey, sipak raga, enggau lumba darat tu ulih aku kenang enggau rintai leka jaku. Kelia, dipeda tak nadai beguna sekali baka ke masau jam ti tau dibagi ke kerja bukai lebih agi ke pengawa pelajar. Diatu ngira diri beberekat diagihka petara ngibun pengalandik enggau urang ngeruh ai besipatka bungai rumput teka maya bemain hockey, belunjakka lupak tengah padang bemain ball.

Terima kasih buah takraw, buah hockey, buah ball. Ari ke gagit geligit nyandik nimang bala kita meh aku bepun ngelatih diri megai urang. Megai urang enggau nyerakupka mensia meh lilih kuah bemain ke pemadu besai reti ba aku siku sampai ke tuai.,,hehehehe gerubi ga agi hehhh hemmm ehhh. Nama reti dipilih nyadi tuai enti enda nemu beguna ka pengelandik enggau pemintar ngempung pemain, nyerakupka pemain, meri peransang ngagai pemain, enggau utai bukai mega, enda pia?

Dalam simpul jaku, bemain mega ngajar aku:
a. betabi basa serta meretika adat atur chara pendiau bansa urang bukai ke udah enggau begulai.
b. meretika jaku bepekit, betanding, belaban, enggau alah-menang.
c. besabar, betulak ansur serta mendingka penemu urang bukai lebih agi bala raban pemain.
d. alah-menang nyadi peransang.
e. ngenataika peneleba diri ngagai rebak ke dudi.

No comments: