Tuesday, December 26, 2006

Udah Nasit...Tenggau Pendiau..

Seribu satu macham deh jalai urang ngemelu serta ngemalu kitai mensia. Kami anak sekula ti ngembuan pemanchal enggau penatau ti lebih mimit suah digempuruka enggau di pejakuka dikumbai 'nembiak jai' tu lebih nemu laban suah udah ngasai. "Enti nadai penyalah nadai deh urang ngukum kita," ku munyi puntang jaku urang tuai. Nama pemula, sigi enda bula jaku kita ibu aya enti kitai meda sekali ngerimbas mansa neresa babas bauh setinggi punjung pala. Enti ngira enggi diri deh ibu aya, enggi diri tu suba engka lebih ari nya, jauh nyelai asai diri enti manding iya enggau enggi urang bukai. Engka aku siku meh dulu nyadi tanda pemuka tirai bala pemegai kuasa. Sekumbang aku ti udah belajar di Tanjung deh ibu aya, aku meh chuntu siku ari seribu ti terubah iya ditarit biasiswa laban pendiau diri di seruran nunu jantung lempuang garang enggau insap sekandi kundang. Tu meh ku aku, nadai biasiswa idup makai besekula meh aku tajapan pan dalam ati diri agi meruan nanya nama kebuah urang bukai ti ngaga penyalah ti sama sebaka diukum beribu macham. Uniformity ukai bebelah bagi, fairness ukai belampung lampung baka kerimpak tetak beliung ti dipinta. Tu cherita lama ti nyuruh darah muda begirau isin garang enda berasai tau nyuruh nembiak ngeledengkang. Pia mega udah di 'label' pengajar nembiak nadai beguna laban enda nemu pulai ari padang!!

Tu video/lagu hahaha..courtesy of Daartasha..



Dini meh alai ngelalaika mua biak bekulit alus terit mirah chinang inang? Udah meh aku nerima surat cinta nyuruh mawa idup meruang. Salah aku, salah aku laban kur semengat enda nyalahka urang bukai . Salah aku salah aku laban bejunggur pandak mulut engkerasak nadai utai enda disebut antu dadak. Dalam surat nya meh aku disuruh ngapil enti deka diau dibuding; dalam surat nya meh tudah indai disuruh ngapil enti deka meda anak iya nerima biasiswa baka nembiak bukai lalu mega ngapil nyadi pengari anak iya ngemasukka anak iya diau dibuding. Akai dai..naka penyauh deh Miri tu ari Simanggang. Dini meh ulih aku berundang kasang pulai hari. Deka diau enggau bala kaban belayan, ibu aya, aki ini, esss kapa ngiruh urang..dini urang alah ngidup meri kitai makai laban aku ti udah pandak jalai? Ka belangkau di pujut corner dibaruh bukit Kanada enda ga alah laban mekang kang. Enda ga aku setuju, ketegal aku siku, tudah indai betukar ke Miri! Aki Gerubi diletak enda tau ngindik buding tu buding nya.. Bendar aku ngelantangka ati muai pengeransi besipakka buah bol di padang; bepaluka buah hoki enggau ngembaika kening nuntung buah sipak raga rutan danan bebengkung segala. Nembiak bukai enti saum kaki bejalai nyingkang baka aku pan, jangka aku, asai tu..enda meh nemu laban penyelai siku siku kitai mensia. Tang enti tuju deka nyuruh aku badu berenti kelulu, nyuruh aku malu bemua lepu lepu baka sepu aur kumang; nyuruh aku menawa baka sepur rampang pinang pelian manang..anang guai deh. For someone so higly educated and qualified to assume that semua anak mensia saum sungkit sama kulit..hmm I beg to differ deh misses and masters..woow we have broaden the meaning of assume- *Ass-U-Me*( making an ass out of thyself). Enti tuju deka ngemaluka one-of-a-kind aki gerubi, you didn't know your confidante from Adam! Or was it just..or was I just merely a delusive, intimidating, menacing foe? My fortitude mister the most merciful and compassionate, an idiosyncrasy rarely seen and realized, unfazed; lo and behold...nyuruh ngasuh aku mangkin tegap merakap baka kerembai rakat urat pun tamang ti enda nemu begidu mali tumbang. Was I that great of a threat to society than my fellow colleague next door? Where do we dump sampah masyarakat? I have yet to find a dumpster or trash bin being labelled "Sampah Masyarakat Only" and or "Good Sampah Only"!!! Stratification of mankind in-the-making I realized. Never mind that laban dunya tu dunya survival of the fittest where the unfits and the misfits struggle. I would have done a lil' different though there would be some unique parallelism!! Hahaha

Enda mukai mukai ga maya tu, menyadi tuai aku bisi datai nyenguk Miri laban pengawa lalu bisi ngenyit rembus ngusung aku. Ah berasai ngerembai lantang ga asai ati ti puang tu tadi. "Anang irauka utai bukai nuan menyadi..pedis pan tatka dulu..enda lama agi..anang enda ingatka pelajar," ku iya maya kami duai ngirup ai manis kuning baka kenching sumang umang ba Brighton beach. "Aku tu pan bakanya meh, bepilih kasih nitihka kuing menua, semua anak Iban ti di intebiyu aku ambi magang lalu arapka sida pas physical aja," ku iya ngenang pengawa rekrut bala anak Sarawak masuk nyadi Polis! Nyau panjai meh randau kami duai menyadi; nyau ga ati aku limpang tekuing laban pending chechegak ngerembai mending. Tekenyit mimit ga aku laban ti enda di anu iya enggau jaku ti enda nyamai didinga. "Bisi aku bejaku enggau tuansipol kita tang lain amai ga munyi tuai siku tu..enda kala aku bejaku enggau urang baka iya siku tu," ku iya ga nyambung pasal pengawa sekula aki gerubi...I'll leave the rest at that. Tu meh gaya anak nembiak sekula ti dibuai ari buding Tanjung Lobang Miri seminggu! If that were supposed to be an effort ngemalu aku, nyuruh aku tau badu nginsap, you ain't seen nothing yet!

5 comments:

podgykat said...

HI GT, I'm back! Had a good time with family & friends in KL! Was at Andrea's for Xmas too. Will add her blog on my list soon!So you can visit. A very happy new year to you & your loved ones! All the best always!

GerubiTuai said...

Podgeemaam, Happy New Year to you and your family. That would be nice.

In one piece; alive and kicking; survived 2006..hopefully the 7th year of 2000 will bring better luck to all of us ya.

podgykat said...

Hey GT-I've added Andrea's blog to my links, you can stop by to say Hi. She blogs under the Arty-Farty Diva moniker. And the Wrought Iron and 3D paper craft are all her business ventures. Stop by my blog too when time!

Cheers.

GerubiTuai said...

Podgeemaam, thanks and I will check it out..

Regards.

podgykat said...

Hey GT, just stopping by to say Hi. No new updates? Busy?

Cheers.