Tuesday, May 30, 2006

Niki Tangga Sikinderi..nasit aku

Ahhh ari tangga satu ngagai tangga enam di menua ulu. Udah chukup umur enggau taun masuk sekula sikinderi meh tudah aki Gerubi deh. Sekula sikinderi ba menua Simanggang ukai bangat tusah alai milih laban maia tu semina either or aja…Tiang Laju or Munggu Sabun. Laban bisi urat pengangkat pengalak penemu sekula indai enggau menyadi endang ari Munggu Sabun endang chundung kia ke di suruh orang deh tajapan tudah tanah aya nyadi tuansipol ba Tiang Laju. Jangka aku, Gerija St. Luke bisi amai nyadi penarit ati sida ti tuai tuai nyuruh anak masuk sekula dia ngichaka anak ulih semak enggau petara. Aku di anjung menyadi nurun masuk sekula hari lalu dibai iya betemu enggau Mr. Lagat, Mr. Jefferson, Cikgu Ishak, Mr. Davy, Mr. Tay, Mdm, Leong enggau Mr. Stephen. Aku udah endang udah ngelala Mr. Lagak, Mr. Jefferson enggau Cikgu Ishak laban ti udah begulai enggau menyadi aku Chom ngajar ba Munggu Sabun. Bala sida tu ga selalu begusung pangan maia nya. Ngelala mua mata Mr. Davy ari Padang BLDC laban pengerindu iya bemain ball ngarika raban bala SARAKUP. Sapa nembiak enda ngelala Mr. Stephen? Little did I know Mr. Stephen Landong nganjung indai aku lebuah iya sarat muat deka ngadaka aku ngagai sepital Simanggang! I was told later…elated and very appreciative meh tudah aku at the same time proud to have a caring person such as Mr. Stephen Landong as a teacher. Aku ngelala anak tuai iya, Wilfred, dulu ari aku ngelala iya ari menyadi aku laban seduai ti begulai maia di bangku sekula! Mr Yong nyadi principal sekula maia tu. Day one aku dipasukka begulai enggau bala anak aliens ba kelas 1B. New place new faces! Thank you Mr. Jefferson laban ti nganjung aku masuk serta nunjuka dini alai kelas nya. Later aku meratika kebuah orang magi bakanya! Fair or not, it wasn’t my choice but one thing for sure, maju enggau enda nitihka kitai siku siku. Nasit mega udah bekelala enggau anak Polis dua iku ti dipasukka ba 1B. Ahh ku jaku bisi meh kaling tu ila laban sekelas enggau Bennet Bengali enggau Andrew Salon.. naka pengaga meh tudah aku. Nembiak ti datai pan nyau datai ari menua bukai with different slangs ..appoooo ku kitai..laban ti siku aja ari Undop hmm I almost lost my Undop slang laban diperakau slang sida ari Banting. Tang meh diri udah teleba serta udah merap merakap slang pasar Simanggang. Nyau kelama lama begulai sekula dia, aku ngasai diri, laban ti datai ari sekula menua ulu, bisi tinggal jauh mimit ari jaku, lebih agi jaku orang putih. Hesss nyau munyi rendai bala sida nembiak ti datai ari sekula peraimeri St. Luke dia suba. Kelas 1A tu sigi penuh laban sida ti pama pama dalam pelajar ari peraimeri St. Luke baka sida Jennifer Janang, Emlyn Jimbai, Evelyn Lai, Veronica Suntai, Norela Marin, Jeffrey Sigai, Howell Donald, Phillip Romeo, Geoffery Stephen, Simon Labun,Jenita Sanggat, Ninsin Tukang, Jilom Langga, Doris Udai, Hillary Sambang, Frederick, Christopher, Libu, etc…..Iban semua except two or three. How could I forget Giles Kamar!Non-Iban ti agi ingat aku nya Masnah Amin. 1C-E tu kelia sigi bala nembiak China magang except one, anak Polis, anak tanah aki aku, nitihka tangkai rundai tanah aya meh nya ti dikumbai kami ‘Bujang’ tajapan nama bendar iya Nanta Kana. Maioh mega kami ari kerapa raya polis Simanggang dia serambau sekula ba Munggu Sabun maia nya! Dua tiga bulan udah masuk Pom Satu, tu meh kaban sekelas aku ti agi ditemu nama enda didinga rita dipeda mua: Ari Banting..Ramsey Buli, Mathew Chuma, Sebeli Galang, Florence Gunggang, Polis Dado?, Kia Angking, Suli, John Kennedy Kaput, who else neh!!! Adai ingat agi ahh..ari Simanggang dia empu, Jarit Rajit, Bennet Bengali, Andrew Salon, Estin Kalom, Thomas Ramba hahaha aki “matu” nyadi tuaipek kelas, Anita Charlie, Lika enggau Amin Libau ari Skra. Michael Law enggau Kenny Lading ari kem Temuduk enggau Mawat. Ahh nyau ka enda ingatka unggal Dickson ti ari Peruan..bisi bepansa enggau iya dua kali maya bisi nemuai masuk Hong Leong Bank pemulai aku ti penudi tu suba tang engka orang enda ingatka kitai agi kini.

4 comments:

Anonymous said...

Hi Groovy Tuai

A happy gawai to and your family! Am just writing to thank you -we've found Peter! That little info from you about where he lived proved a tremmendous help. It seems he has thought about his old friends here as often as we have of him! Am sorry to hear of the loss of someone close to you back home(in your previous posting). Bless you and your family.Have a good day today and always.

GerubiTuai said...

Podgykat, thanks for the greetings. Glad to know you and friends have found him finally. I was trying to locate him myself..just want to see if he has anything on the web, but just his location! Say hello to him..tell him my Iban-ness still intact hahah solid like a rocklah katakan. Tell him that I am about 7 hours to the south from him! We used to call him che' boyong!!! so maybe he recognize me from my blog.
Always having good days..it's all good here. Hope it is the same with you folks.

Anonymous said...

Groovy Tuai
Will most definitely tell him about how I got his correct location-from you! My sis spoke to him yesterday, so should be any day before we get in touch with each other. Hey, I recognise a name or two on your previous posting about your teachers and classmates in Sri Aman! I studied in 'Tanjong Lobang" Miri too, haha. Possibly different years. The weather's a killer here, being mid year. How's it there? Will post you a message when I get to hear from that che' boyong! Take care then.

GerubiTuai said...

Podgykat a collegian too hmmm..different years same schoollah. Southern heat is a scorcher in the summer!!