Sunday, January 29, 2006

Randang Pendiau Pengidup Timpang

Naka meh penyampau pemayuh jaku serbana urang didinga. Bisi nya serbana kasih sayau mantaika penyiru penyinu ngenang nasit; bisi mega nya jaku nundi seruran nyeriri rindu ngemeli; bisi mega jaku naka penajam mantap nengelam mai aki berunding dua tiga kali. Udah nasit udah selatan aku anak timpang baka pun pinang lung lai di puputka ribut lunda lundai, baka sengkenyang kediri ngelambai ba tisi serarai umai. Ahhh enti semengat tak bangat lemi baka tulang ikan lumi, lemah keru kerah baka ranggah, sigi tau rarat tau tesat kuing runding anak mensia. Tau tungkal tau kejal, tau mawa tau merana pendiau anak mensia idup di dunya. Engka amat meh sida ti beberita benama sikolujis ngelamatu nandangka pemalat kerarin pusin puting beliung tinggi begantung, endang sigi tau ngangkatka urat pun bungkang, matah numbangka tapang. Endang sigi belampung seribu pumpung betingkah langgung randang jalai pengidup. Udah nasit di agihka petara. Oppp anang guai! Nadai darah getah petara ngadaka aku deh! Quote-unquote darah getah apai, darah getah indai ti ngadaka aku!

Jalai ti dirembang aki gerubi pan enda meh bangat nyelai ari anak mensia ti sesama nasit dikembuan. Nadai apai benasitka indai tang suah nadai laban tudah indai, udah tembu terining, dikarapka perintah megai pengawa bejalaika undang undang pengelikun bansa enggau mensia. Ngarapka aki enggau ini. Benasit mega laban indai bisi menyadi indu beribun nyaga pendiau aki gerubi tang tajapan bakatu, bisi penguntung enggau pengerugi!..opportunity cost..ku sida ikonumis ehh.Ahh enti baka bejual bebeli diatu nyau betawar enggau aki ini nyekat enda nyuruh sida iya ngambi narit nuan pulai ke rumah panjai deh aunty indai oh mummy. Ketegal aku, pengawa urang bukai, pengawa nuan deh indai lumur dua tejanggul..mimpi nuan deka bepengawa perintah agrikalcha nulung bansa besabsidi bekebun getah bekebun lada semina tinggal nyadi mimpi. Ketegal aku, pendiau aku, penimpang aku, nuan di tarit pulai ari terining laban nadai urang beribun! I am sorry. Baru udah didinga bunyi merechun bungai merdeka kitai masuk Malaysia maya nya neh mummy...berapa iku meh kita ti indu bisi besekula nemu macha maya nya? Naka penyayau tang meh utai udah tekelanjur, baka asi udah nyadi bubur. Tuchum kediri mega tudah aku lebuh ngarang tu deh indai..udah nasit udah selatan. Enti nadai aku, engka enda mega nuan bekelala enggau siku soldadu askar satu renjer!!! Hehehehehe nyau mega nuan ngejangka menua pindah nuju menua Malaya laban apai tuai ti ngesan senjata ngetanka menua ari langgar munsuh. Ari tu mega pun aku nemu bechuntingka lupung kandi bup sekula enggau gelar nama 'Agi Idup Agi Ngelaban' ti meruan tebilang nyadi kenang sampai ke diatu.

Ngarapka aki seduai ini meh tu deh. Tudah ini, nama deh...ABC buta ngelantak kening pan enda meh ngelala tang benasit bisi aki ti bisi sekula enda tinggi...boleh tahan..nemu macha nemu ngira ngiring tudah aku masuk sekula peraimeri. Udah nasit udah selatan renggat ke empat.

4 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Rindu macha cherita lama nuan .. eagerly waiting for the next instalment! :-)

dellyne said...

wow.. maioh amai leka jaku iban nda temu, nda kala dinga aku diak. alu ngujong ka aku nda nemu reti .. ehehe
kasih aku nama aja anak iban

Kazookian said...

apu....so 'dalam' the language!

good for me to polish my rusty iban....

GerubiTuai said...

All,
Minta ampun laban pc enggau line bisi penyakit lalu ngujungka utai enda beseranyat nitihka ripih. Correct or not..hmmm nya meh jaku Iban ti temu aku...hehehe a little tweek here and there of course. Folks, thanks for taking your time reading.