Sunday, April 19, 2009

Randang Pendiau III.....

Selamat betemu baru dalam karang kenang randang pendiau urang bujang ketiga sekali tu. Engka meh ati tu bedau nemu kini tuku; bedau mutus kini tuju. Nadai kala dek apai diberi urang jalai ulih milih; bepampang tesat titih. Oklahoma sounds good for now. Akai dai..”kada enda ngesal tu ila,” ku tudah diri bejaku kediri berandau nengali. Enti nitihka ati sigi meh aku tu nampung pelajar tinggi ke agi laban nyau berasai enda nyamai ga di tinggalka bala kaban serambau sekula ti nyau mengenyau nampung pelajar sebelah seberai semenanjung Malaysia, menua chelap selju putih utara Canada enggau menua Amerika tampak rita. Hmmm bisi ga bala keda nemuai kebaruh nuju menua Setrulia ti ku sida niang ini kelia. Hmmm nyau ga datai surat ari seberai madahka diri enda bulih masuk University Malaya. Nadai ngawa ga deh enti kita bangat enggai nerima. Ambi terima anchau ka tikai enggau ngambat penatai sida bukai nya meh.
Kelimpah ari ti berundingka penguing diri, bisi ga hari maya betulungka pangan diri. Tudah kaban aku siku pan nadai ga diterima sida ari seberai nyin…apooooo..ukai baka kita diatu deh dom igat bujang anggat; ukai baka kemaya hari tu kami kelia deh endun endu dara rejat. Diatu tak melunggit bejugit nepan ensikal jalai sempit datai meh ba tempat ke dikumbai urang Universiti alai bulih ketupi ngelindak besegi nya. “Jom sanu, ngantar aku interview kejap,” ku tudah kaban aku siku ti selalu mansutka batang idung iya ari Kampung Pueh, Sematan. “Ko interview sine tok,” ku aku nyaut. “Eeeee kat Simpang Tiga sia bah. Abis interview kelak kita nyerabut kat All Joy,” ku tudah kaban aku siku nya. “Kelak call Julai mun dah abis,” ku aku. Nyau meh kami duai iya deh derut derut mansang enda surut. Dini deh nemu utai ti bekaki empat ningkap ngerayap baka Kancil deh!! Proton ti ku urang nya ga huh..kada udah dalam kandung perogerim menua! Enggi kami hahhaha Have Honda Cup Will Travel deh kelia. Nemu nya tudah kaban interview deka nyadi pegawai kastam. Nya iya ku dalam ati aku din..udah ga nyadi kepala nyelalaika penatai sahip ari Indonesia..ulih nyadi tuan kastam iya nya??? Hahhaha nya meh kaban kami siku ti sama serambau begulai sekula benama Apin Pauzan.
Hari beganti hari ga aku berunding ka kuing tuju pejalai; puang nadai penatai. BLTC better known as Batu Lintang Training College ba Jalan College..bisi nembiak ngumbai nya Jalan “Kollegee” meda sepiling tak munyi nya..enggai ga nerima. Bangat tai mensia dibaruh hari tu meh tudah aku tu neh. Tak baru deka enggau urang belanda ngelendatka stadium baru menua datai ga surat siti ti madahka tak bulih tempat alai endur nampung pelajar enggau sekulasip sama sekali. Apoo ku dalam ati nanya diri, “Nama mimpi demalam.” Asai tak bemimpi tengahari lelap engkijap udah dani meh nya kini. “Engka sida tu bisi salah tulis kini,” ku aku ga serbana. Engka pinsil pandak udah ditetak enda di ansah; pinsil panjai udah ngetak seruran basah ti dikena sida tu. Enti tu nyadi ila apoo naka penyauh pejalai tu ngerembang remang langit mingkai; ngelangkah tasik enda nyangkai, ngelaungka gunung mayuh tuchung; mansa paya menua Chantung. Mayuh meh utai ti tau nyuruh tegenung sinu ngenang; tegepang rebah telentang enti duduk kediri ngenang utai ti tau nyadi enggau utai ke bukai mega…….
Bah nyurutka diri undur ngeremi..mupuk aku, enda lama..

2 comments:

Puteri said...

Aki Gerubi, aku nganti nuan compile cherita nuan tu nyadi siti bup.. self-publish,eh. Enti laut siko ka diau ba London ulih nyelak bup ari tulis blog iya, nadai kebuah nuan enda ulih!! Lagi aku nulong promote!! Tang enggai enda ngiga editor nulong ngemas utai ka ditulis! :-)

In my estimation, your written Iban is the best among us bloggers who "write" in Iban.

GerubiTuai said...

Terima kasih for the compliment endu..I did have that in mind a little while back tang laban ti nadai tentu bisi hari lalu nadai. I am giving it a second thought though. Ila meh meda baka how things fan out deh.