Thursday, December 08, 2005

Asai Bisi Jalai Enselit....

Ngenang serta meratika pengagit enggau pengeransing mensia, indu enggau lelaki, bemain kayu tiga enggau bemain politik ba upis. Kepuas aku dugau dugau nyau ga kempuk kerubung untak terebai ngenang jaku apaituai aku kelia ke ngempu nama Thomas. "Asai bisi jalai enselit deh kitai sanu," ku iya nelai bala lalu ditangkanka tuchum tudah tuai. Langgu jaku tudah tuai jarang rumbau, suah bebungai tu bangat enda ulih dilengkaka ari pengingat mega.
Nembuka timpuh semilan puluh hari ba kempeni tu tadi ampit ngemataka perangai enggau penumbuh ulah kitai mensia berebut ke nama enggau pangkat. Mensia bansa urang bukai pan enda bangat nyelai ari mensia bansa kitai ba pengawa tu...nama ke diri ari lubang rangka, nyelit ke diri ari lubang pisit. Tusah ngenang. Bala pan nyau rangap-rangap enda tedataika jaku laban rang nyau teganggam tekanchin laban pusin politik upis. "Nama kebuah, yada yada yada," munyi kenang bala. "Sapa urang dikelala kitai, ukai nama ditemu kitai," enda berasai pansut ari mulut aku. Pengamai enggau enda nya pulai ngagai kitai siku siku meh tudah runding ga.
Betelai bejaku belalai sigi enda tentu tau dipejalaika di upis alai kerja deh, lebih agi bejaku betenahka urang tu nya. Kebuah lumur satu laban tau nyelentik pegu nendang belakang pagila lusa dudi hari. Mensia ukai nya sebaka penebal kulit malu, enda sebaka tisik bidik burik kelabu, nadai sama tuku enggau tuju. Siku nunjukka siku, ngumbai sapa ke patut di beri nama megai pangkat tu nya. Akai daiiii nama aki pan bisi meh di selepitka mensia tu tadi. "Anang irau ka aku," pesan aku nuju sida. "Juluk ati enggau tinjau aku lebih tinggi ari nya...dua tiga serak remang dirembang baru datai...dia meh alai aku ila," munyi ditambah aku. Bala bangat rindu kempelin tu nya yada yada yada...nadai guna. Bedau maya kitai enselit meh nya. Ngelak ke urang menselit dulu meh kitai tang anang enda nyeling ke belakang enggai ke urang tak najar puchuk pemegah raja bandang, nyingkang pan anang enda bejimat jimat enggai ke tepuruk ngalit lubang, ensuruk pan anang enda bejaga jaga enggai ke di sintak tali panjuk aki ungkok tetungging lelunggang. Asai bisi jalai enselit!!!!

1 comment:

DCampbell aka Puteri said...

Au, ah, anang enda bejimat jimat .. enggai ka kena panjok politik ba opis dia! :-) Tang enti bisi meda peluang enselit, anang enda nguji enselit ga, enggai ka tinggal ila enti enda .. heheh.